0 comments

Πώς να δεχτείτε ένα κομπλιμέντο

Μαρτίου 25, 2018
how to accept a compliment
Πολλές γυναίκες διστάζουν
Ο πρώτος κανόνας είναι να μην πηγαίνετε γυρεύοντας. «Ποιο ήταν το καλύτερο σεξ που έκανες ποτέ;» ρώτησα κάποτε μία πρώην μου, παίρνοντας άνετο ύφος και περιμένοντας τη φιλοφρόνηση. «Α, με έναν Ιταλό, χωρίς καμία αμφιβολία. Ήταν φανταστικός», μου απάντησε λάμποντας. Το πιάσατε; Εγώ πάντως το έπιασα. Εξάλλου, ένα κομπλιμέντο που το προκαλέσατε θυμίζει κάπως το «σ΄αγαπώ» που σας λέει κάποιος αφού τον έχετε ρωτήσει «μ΄αγαπάς;». Δεν ακούτε πουλάκια να κελαηδάνε από τη χαρά σας, έτσι δεν είναι;
Μια πρέπει να είναι η αντίδρασή σας όταν κάποιος σας κάνει φιλοφρόνηση: χαμογελάστε και πείτε «ευχαριστώ». Και μετά συνεχίστε με ότι λέγατε ή κάνατε. Πολλές γυναίκες διστάζουν ν΄ αντιδράσουν έτσι μήπως φανούν ματαιόδοξες. Αν πω απλά «ευχαριστώ», δεν είναι σαν να συμφωνώ; Σκέφτονται. Δε θα φανώ υπερβολικά ικανοποιημένη με τον εαυτό μου; Γι' αυτό και πολλές γυναίκες καταφεύγουν στη γελοία ατάκα: «Α, είναι παλιό», που σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον, ότι είμαστε προβλέψιμες και δεύτερον, ότι ο άλλος δεν έχει γούστο. Αν θέλετε να πείτε κάτι παραπάνω, προτιμήστε το: «Ευχαριστώ. Με κολακεύεις ιδιαίτερα». Αντισταθείτε στον πειρασμό να ανταποδώσετε το κομπλιμέντο. «Νομίζεις ότι έχω ωραία μαλλιά; Ξύπνα! Τα δικά σου είναι ωραιότερα!».
Τα κομπλιμέντα δεν είναι μπαλάκια του πινγκ πονγκ. Δεν είναι απαραίτητο να τα πετάς μπρος και πίσω, ξανά και ξανά.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Οι αναρτήσεις έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας ή την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Οι πληροφορίες προϊόντων δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. Εάν έχετε κάποια γνώση επιπλέον πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο άρθρο, τα σχόλια σας είναι πάντα καλοδεχούμενα. Και εμείς μαθαίνουμε όπως και εσείς. ΔΕΝ είναι Blog ερωτικών γνωριμιών ή παροχής ανάλογων υπηρεσιών. Είμαστε σταθερά προσανατολισμένοι σε εγκάρδιους ανθρώπους που τους αρέσει να συζητούν για θέματα προσανατολισμού των δύο φύλων. Δείτε τους Όρους και προϋποθέσεις...
Top